Over mij

 

Vanaf 2009 ben ik gestart met mijn eigen administratiekantoor. Voorheen deed ik de boekhouding van een bedrijf en in de avonduren ben ik begonnen met het verrichten van administratieve werkzaamheden voor kleinere klanten. Dit beviel uitstekend en daarom ben ik de opleiding loonadministratie gaan doen.


Ik werk nauw samen met een accountantskantoor om de kosten voor mijn klanten zo laag mogelijk te houden. Door deze combinatie in administratieve dienstverlening en kennis op gebied van salarissen kan ik klanten optimaal adviseren.
De afgelopen jaren heb ik ondervonden dat er in de praktijk veel vraag is naar goede betaalbare financiële dienstverlening. Door de verschillende ervaringen en inzichten die ik de laatste jaren heb opgedaan weet ik hoe belangrijk het is om richting de klant eerlijk, duidelijk en open te zijn. Het administratiekantoor heeft de afgelopen jaren een mooie groei doorgemaakt. Ik hoop de komende jaren nog veel ondernemers kennis te laten maken met onze dienstverlening.


Vriendelijke groeten,

Martine Koops





Powered by webXpress